joi, 23 iunie 2011

Salata cu rucola,mango si somon

Trebuia sa termin caserola de rucola si m-am gandit sa fac o salata in care sa imbin cateva arome deosebite.
Ingrediente:
-rucola (trei sferturi de caserola);
-mango;
-o ceapa mica;
-un castravete;
-somon(cam 120g);
-4 ciuperci champignon brune (sa le incercati sunt mult mai gustoase);
-o bucatica parmezan;
-ulei masline;
-o lamaie;
-sare;
-piper.

Am amestecat rucola cu ulei masline, sare, piper si zeama de la lamaie si am asezat-o pe farfurie.
Am taiat ciupercile cubulete si le-am calit in putin unt.
Am taiat si restul ingredientelor. Somonul si castravetele feliute, mango cubulete si ceapa julienne. Le-am amestecat cu ciupercile si le-am pus peste salata. Am mai stropit cu putin ulei de masline si am ras putin parmezan deasupra.
Am facut si un dressing: din o lingura smantana, o lingurita mustar, 50 g branza capra, piper si ulei masline.
Am mancat la pranz cu o placere deosebita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu