miercuri, 22 iunie 2011

Penne cu creveti si rucola

Daca tot am desfacut pachetul de 1kg penne m-am hotarat sa mai gatesc din el de cateva ori. Prin frigider mai aveam o caserola cu rucola care imi facea cu ochiul si cativa creveti ramasi de la sushi pregatit duminica (nu am avut timp sa postez).
Ingrediente(pentru o portie mare :) ):
-200g penne;
-200g creveti;
-3 rosii(in poza apar 5 dar sunt prea multe);
-rucola(cam greu sa spun cantitatea... am pus 3 maini);
-50 g parmezan;
-2 graunti de usturoi;
-sare;
-piper;
-ulei masline.




Se fierb pastele, dupa cum scrie pe ambalaj.
Se incinge o tigaie se pune ulei masline si se caleste putin usturoiul tocat marunt. Se adauga crevetii, rosiile tocate cubulete scurse de apa si rucola. Se presara sare si piper.

Dupa ce au fiert pastele se scurg si se amesteca in tigaie cu restul ingredientelor.


Dupa ce se scoate pe farfurie se aduaga parmezanul taiat felii foarte subtiri. Am facut o impresie foarte buna la munca cu ele... Sunt delicioase, le recomad.

2 comentarii:

  1. Buna! Felicitari pentru blog si multumim pentru sursa de inspiratie! M-ar interesa teribil retzeta cu caracatitza si cea cu risotto si somon. Asta pentru inceput, se-ntelege! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere