duminică, 11 martie 2012

Muschi de porc invelit in bacon si sos de ciuperci

 Orice preparat pregatit alaturi de bacon devine mai bun. Bacon-ul ii da o aroma mai buna pentru ca este sarat, usor afumat si foarte aromat. Muschiuletul de porc nu este o exceptie, se potriveste de minune.
 Am pus langa muschiulet un sos de ciuperci si cartofi la cuptor cu rozmarin.
 Pentru doua portii se foloseste:
- o bucata muschi file de 500g;
- 150g bacon;
- 50g ulei masline;
- 50ml vin alb;
- sare, piper si cimbru.
  Am taiat muschiul in bucati late de 3 cm si l-am pus la marinat cu uleiul de masline, vinul, sarea, piperul si cimbrul pentru o ora. Apoi l-am prajit in tigaie, cam trei minute pe fiecare parte. L-am invelit in bacon si l-am bagat in cuptorul preincalzit la 200° pentru 30 minute.

 Sosul de ciuperci:
-400g ciuperci champignon;
-200ml smantana pentru gatit;
-100g unt sau margarina;
-2 linguri mustar;
-3 graunti de usturoi;
-50ml vin alb;
-busuioc;
-sare si piper.

 Am calit usturoiul in margarina dupa care am adaugat ciupercile taiate marunt. Le-am tinut pana cand margarina a capatat culoarea ciupercilor, am adaugat vinul si l-am lasat sa fiarba 3 minute. Se adauga smantana, mustarul si condimentele si se tine pe foc pana se ingroasa, amestecand din cand in cand.


  Cartofii i-am fiert, apoi i-am condimentat cu sare, piper si rozmarin, i-am uns cu putin ulei si i-am bagat la cuptor pana s-au rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu