miercuri, 7 martie 2012

Cheesecake

 Cheesecake-ul este un desert compus dintr-o baza facuta din biscuti sau aluat si un topping cremos din branza. Se poate coace sau nu. Se indulceste cu zahar si poate fi aromat cu fructe sau ciocolata. 
 A devenit de ceva timp desertul meu favorit, extrem de usor de facut, pretul ingredientelor il face sa nu apara pe masa mea zilnic :).
 Eu am ales varianta necoapta si am aromat-o cu un jeleu de kiwi.
 Ingrediente: 
- 2 pachete de biscuiti digestivi ( 240g pachetul);
- 150g unt;
- 150g miere;
- 1kg crema de branza ( eu am folosit de la delaco, se poate folosi si philadelphia sau hochland...);
- 200 ml frisca lichida; 
- 3 lg zahar;
- 6 kiwi;
- 1 portocala;
- gelatina;
- cateva picaturi esenta vanilie.

 Se face blatul din bisuitii zdrobiti amestecati cu untul topit si mierea si se aseaza intr-o forma de tort. 
 Se amesteca crema de branza cu frisca lichida, zaharul si 4 picaturi de esenta de vanilie si se toarna peste blat. 
 Se curata kiwi si se strivesc, apoi se trec printr-o sita fina. Se amesteca cu gelatina (trebuie preparata dupa cum scrie pe ambalaj) si se pune la fiert pana clocoteste. Dupa ce se raceste se pune peste crema de branza si se pune la rece pentru o ora. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu