duminică, 6 noiembrie 2011

Muschi de vita cu sos de vin rosu si garnitura de legume

 Nu am reusit sa ma tin de promisiune, sa postez mai des, dar dupa cina din aceasta seara, care a fost delicioasa, ma vad nevoit sa postez.
 Am doar fotografia finala, e destul de usor de facut asa ca nu e nevoie de prea multe detalii.
 Am avut doua bucati muschi vita pe care le-am tinut jumatate de ora in apa cu doua linguri de otet.
 Apoi le-am condimentat cu putina sare si piper. Am incins putin unt in tigaie si am pus cele doua bucati de muschi cate doua minute pe fiecare parte. Am facut un amestec de vin rosu sec si putin otet balsamic pe care l-am adaugat in tigaie, am pus un capac si le-am mai tinut cate doua minute pe fiecare parte.
 Am scos carnea si in sosul care a ramas am pus doua lingurite de zahar, o jumatate de ceapa si un graunte de usturoi. L-am lasat pe foc pana s-a ingrosat putin, l-am trecut printr-o sita si l-am pus pe carne.
 Ca si garnitura am pus cativa baby morcovi, varza de Bruxelles si conopida. O salata verde cu lamaie a finalizat garnitura.
 Am servit alaturi de un pahar de vin  rosu sec, recomand cu caldura Pinot Noir-ul de la Prahova Valley.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu