marți, 15 noiembrie 2011

Muschi de vita cu sos brun si legume

Am intrat in posesia unui muschi de vita de o calitate foarte buna, potrivit pentru o cina de sambata seara si dupa indelungi cautari am ajuns la rezultatul de mai jos:

Am taiat  muschiul de vita in felii mai groase si le-am condimentat cu sare si piper, apoi le-am prajit in ulei de masline( doua minute pe fiecare parte pentru portia mea si trei pentru a Andreei )
Ingrediente sos:
-vin rosu 150ml;
-otet balsamic 50ml;
-sos de ardei capia 6 linguri;
-miere;
-sare si piper.

Am pus vinul la fiert, cand a clocotit am pus otetul balsamic si mierea. Dupa ce s-a redus putin am adaugat si sosul de ardei(bulion de capia facut de mama) sarea si piperul. L-am lasat la foc mic pana s-a ingrosat.

Ingrediente garnitura:
-un morcov;
-un dovlecel;
-o vanata;
-o andiva;
-oregano, cimbru, sare si piper.

Legumele le-am taiat subtiri si le-am tras la tigaie in ulei de masline.

Le-am asortat cu o salata de rucola cu rosii cherry si parmezan.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu