marți, 13 septembrie 2011

Somon cu sos de capere si legume natur

Cu scuzele de rigoare revin cu o noua postare. Recunosc ca pasiunea pentru starcraft a intervenit in fata aventurii mele in bucatarie. In aceasta periaoda de inactivitate nu m-am oprit din gatit, am facut si poze, dar imi este greu sa imi aduc aminte in toatalitate toate ingredientele, voi incerca sa fiu cat mai aproape de adevar.
Ingrediente(pentru 2 portii):
-o bucata de somon 400-500g;
-3 cartofi;
-2 morcovi;
-1 broccoli;
-1 legatura patrunjel;
-3 lamai;
-200g smantana;
-50g unt;
-capere 50g;
-3 graunti usturoi;
-sare si piper.

Am facut un sos pentru somon din zeama de la o lamaie, sare, piper si cei trei graunti de usturoi. Am uns somonul pe ambele parti si l-am pus pe gratarul din cuptor.
Legumele se fierb in apa cu sare pentru 15-20 min, se scot, se sareaza si se pun deasupra cateva bucatele de unt si cateva fire de patrunjel.
Partea mai complicata de facut este sosul, sper sa imi aduc bine aminte cum l-am facut. Am stors zeama de la doua lamai si am pus-o la fiert pana a clocotit. Am adaugat smantana si untul am lasat sa clocoteasca din nou si am adugat caperele, sare si piper. Am mai lasat sa fiarba inca 1 minut si am adugat o legatura de patrunjel tocata marunt. Se pune la racit. Se adauga peste peste alaturi de legumele natur.
Am facut o singura poza din pacate la acest preparat. La urmatoarele voi pune mai multe poze.
Promit sa postez cat mai curnad :).



ps. sper sa bata AC Milan :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu