joi, 22 noiembrie 2012

Platou cu fructe de mare II

 Ingrediente pentru patru persoane:
-300g baby caracatita;
-200g surimi;
-200g midii;
-600g calamari proaspeti;
-250g inele calamari;
-500g creveti;
-2 graunti usturoi;
-100g unt.

 Pregatirea lor a fost usoara, le-am tras pe fiecare la tigaie in unt cu usturoi.

Am pregatit si trei sosuri savuroase.
Primul este un sos verde:
-1 ou fiert tare;
-2 graunti de usturoi;
-6 linguri ulei de masline;
-o legatura patrunjel;
-busuioc;
-sare si piper.
 Am pasat toate ingredientele cu blenderul, adaugand treptat uleiul.

 Cel de-al doilea este un sos mediteraneean:
-200g sos de rosii (facut in casa, nu conserva);
-busuioc;
-10 capere;
-3 linguri ulei masline;
-1 graunte usturoi;
-sare si piper.
 Am pus toate ingredientele in vasul mixerului si le-am amestecat pana am obtinut un sos omogen.

 Al treilea sos este un sos de lamaie:
-zeama de la doua lamai;
-8 linguri ulei de masline;
-cimbru;
-maghiran;
-patrunjel;
-sare si piper.
 Am pus in zeama de lamaie jumatate de lingurita de sare, un praf de piper si am amestecat pana s-a dizolvat sarea. Apoi am turnat treptat uleiul de masline, batand cu un tel. Am adaugat cimbrul, maghiranul si patrunjelul.
  Am facut trei sosuri si m-am gandit sa continui cu cifra trei, asa ca am facut trei garnituri.
- Orez salbatic 200g - l-am fiert in apa cu sare (o parte orez si trei parti apa)
- Stir fry cu legume - un morcov, un ardei capia, un dovlecel mic, un castravete. Le-am taiat julien si le-am tras la tigaie la foc mare in doua linguri de ulei.
- Legume natur - o punga cu legume congelate, morcov, brocoli si conopida  fierte apa cu sare.
 Si un desert delicios, cheesecake, a finalizat aceasta masa gustoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu