vineri, 6 iulie 2012

Sandwich cu muschi de vita si branza

 Ingrediente:
- o chifla ciabatta;
- 150g muschi de vita;
- 100g branza feta;
- 100g branza camembert;
- jumatate de rosie;
- rosii uscate;
- 50g masline verzi;
- jumatate de ardei iute;
- o ceapa rosie mica;
- o bucata de fenicul;
- cateva frunze de patrunjel;
- un graunte de usturoi;
- piper.

 Am folosit o vrabioara fara os taiata destul de subtire, asa ca am fript-o cate un minut si jumatate pe fiecare parte, pe grill, presarata cu putin piper.
 Am amestecat ceapa cu ardeiul iute, usturoiul, feniculul si maslinele.

 Am taiat chifla in doua si am pus pe partea de jos rosiile uscate, apoi amestecul facut inainte, branza feta, muschiul de vita taiat, rosiile, branza camembert si patrunjelul. Am acoperit cu partea superioara a chiflei, l-am invelit in folie de aluminiu si l-am dat la cuptor (preincalzit la 160°C) pentru 15 minute. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu