joi, 30 iunie 2011

Saramura de pui

Nu sunt innebunit dupa carnea de pui, dar am gustat o portie din aceasta delicioasa mancare la un restaurant si m-am hotarat sa fac si eu.
Ingrediente:
-1kg pulpe pui (preferabil dezosate);
-5 rosii;
-3 ardei capia;
-2 cepe mici;
-jumatate legatura patrunjel;
-3 ardei iuti;
-8 graunti usturoi;
-cimbru;
-sare si piper.


Am spalat pulpele, le-am dezosat, condimentat cu sare, piper si cimbru si le-am pus la cuptor la fript (daca nu aveti aceasta optiune la cuptor se pot face pe grill de aragaz  sau la gratar cu carbuni). Sub pui am pus intr-o tava rosiile, ardeiul capia si ardeiul iute la copt. Nu am uns tava cu nimic pentru ca oricum se scurgea grasimea de la pui.


Am facut o supa de pui (de fapt de curca). Am pus 1 litru de apa la fiert cu o ceapa, un morcov, putina telina si o tartita de curca. Le-am fiert pana a scazut la jumatate.
Supa am trecut-o prin strecuratoare si am pus-o la fiert cu inca jumatate de litru de apa. Dupa ce a clocotit am adugat ceapa tocata marunt, usturoiul, un ardei iute, patrunjel, cimbru, sare si piper.


 Am scos legumele de la cuptor le-am maruntit si le-am adaugat in oala.


Am mai lasat sa fiarba 5 minute si am adugat si puiul. Dupa inca 10 minute am luat oala de pe foc.


Se serveste cu mamaliga si un pahar de vin alb.

2 comentarii:

  1. nimic nou. ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa inteleg ca a fost doar o incercare nereusita acest blog? Eu chiar asteptam cu interest si alte retzete si sfaturi de ordin culinar... Macar puneti u semn cu CLOSED sa stim si noi!

    RăspundețiȘtergere