marți, 21 iunie 2011

Penne alla Carbonara

Azi m-am trezit cu o ora mai devreme sa imi prepar Penne alla Carbonara, nu mai facusem de mult si imi era foarte pofta.
Ingrediente (pentru o portie):
-200g penne;
-70g bacon;
-60g parmezan;
-2 graunti de usturoi;
-1 lingura smantana;
-3 ciupercute;
-1 ou;
-ulei masline;
-cateva frunze busuioc.




M-am abatut putin de la reteta adaugand cele 3 ciuperci, mie mi se pare ca in final sunt mai gustoase.
Se fierb pastele dupa cum scrie pe ambalaj, 13 minute in cazul meu.
Se incinge uleiul de masline si se adauga usturoiul maruntit. Se caleste putin sa isi lase aroma si se adauga ciupercutele taiate cubulete, dupa 1 minut se adauga si baconul.

Se bate oul bine cu sare si piper si se adauga jumatate din cantitatea de parmezan.
Dupa ce au fiert pastele se scurg de apa, se pun din nou pe aragaz la foc mic si se adauga oul si baconul si ciupercutele. Se amesteca bine. La final se adauga si lingura de smantana.
Se pun in farfurie, se presara parmezanul ramas si frunzele de busuioc.

Se servesc calde alaturi de un pahar de vin rosu, eu le-am servit cu un ceai fierbinete :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu